سرکار خانم شیما اقدامی

مدیریت توسعه سازمانی

سرکار خانم شیما اقدامی متولد سال 1368خورشیدی در تهران، دارای مدرک کاردانی امور مالی و مالیاتی  از دانشگاه رجاء قزوین  بوده و در حال حاضر بعنوان مدیر توسعه سازمانی شرکت مهندسین مشاور کاوشگران مشغول به خدمت می­ باشند.

وی بیش از 15 سال سابقه کار در زمینه­ های مختلف ذیل دارد:

  • آشنایی با امور استخدامی
  • توانایی تنظیم قرارداد پرسنلی و آشنایی با قانون کار
  • شناخت ضوابط و قوانین حقوق و دستمزد
  • آشنایی با سیستم های مالی(تهیه و تنظیم لیست بیمه ،مالیات،حقوق و دستمزد)
  • تسلط به کارهای ثبت صورت جلسه ها
  • توانایی برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات رفاهی به کارکنان
  • توانایی -تدوین فرآیندهای ارزیابی عملکرد پرسنل

اهداف شغلی:

هدف اینجانب به عنوان شخصی که از روی علاقه و به صورت حرفه های در زمینه اداری و مالی فعالیت میکنم علاقه مند هستم تا تخصص و انگیزه خود را با تیم حرفه ای کاوشگران به اشتراک بگذارم وتلاش دارم تا با استفاده از تجربیات خود به بهبود و مدیریت ارتباطات درون/برون سازمانی و همچنین مدیریت وظایف و کارها و نظارت بر آنها، موجب بهبود هماهنگی کارکنان و بخش‌های مختلف سازمان با یکدیگر و همچنین بهبود و تقویت یکپارچگی در سازمان گردم.

  • کارشناس حسابداری-شرکت بازگانی اوستا
  • مدیر توسعه سازمانی-شرکت مهندسین مشاور کاوشگران
  •  تقدیرنامه بیش از 10 سال همکاری در شرکت مهندسین مشاور کاوشگران 
  • تقدیرنامه در زمان پایان همکاری به پاس زحمت ها و عملکرد مناسب در شرکت اوستا 

دانشگاه رجاء قزوین